Hoe beleven we Utrecht? In een serie interviews praat Louis Engelman met inwoners over hun stad. Dit keer met Els Wegdam. lees meer ►
Hoe beleven we Utrecht? In een serie interviews praat Louis Engelman met inwoners over hun stad. Dit keer met Anne Broeksma. lees meer ►
Vorige week sprak ik op straat even enkele kandidaat raadsleden die flyers uitdeelden. Op de flyers van alle partijen staat dat er meer en beter OV moet komen. Dit is logisch want de steden groeien als kool. lees meer ►
Hoe beleven we Utrecht? In een serie interviews praat Louis Engelman met inwoners over hun stad. Dit keer met Kim Nelissen. lees meer ►
Hoe beleven we Utrecht? In een serie interviews praat Louis Engelman met inwoners over hun stad. Dit keer met Jos van Sambeek. lees meer ►
Alles over het plan waarin onder meer auto's van de middenbaan naar de ventwegen worden verplaatst. lees meer ►
Daarna komen ze een stukje verderop boven de grond en dan rijden ze met weinig passagiers nog zo’n 7 kilometer verder naar Nieuwegein Centrum over de huidige Nieuwegeinlijn. Daar zijn ze dan nog lang niet op het eindpunt. In de Utrechtse provincie en gemeenteraad werden o.a. deze vraag gesteld aan de gedeputeerde en de wethouder: Vinden jullie dit duurzaam en efficiënt als die superlange trams met weinig mensen zoveel kilometers moeten rijden? lees meer ►
Hoe beleven we Utrecht? In een serie interviews praat Louis Engelman met inwoners over hun stad. Dit keer met Joost van Waert. lees meer ►
Volgens de theorie van de toenmalige 'Stadsregio Utrecht' was een tramnetwerk op de lange termijn nodig, omdat sneltramvoertuigen de verwachte grote aantallen OV-reizigers wèl kunnen vervoeren en bussen niet. lees meer ►
Hoe beleven we Utrecht? In een serie interviews praat Louis Engelman met inwoners over hun stad. Dit keer met Jan van Piekeren. lees meer ►